Ostutingimused

Lepingu tingimused

Järgnevad müügitehingute üldtingimused kehtivad kõikidele tarbijaostudele, mis on teostatud meie portaalis aroomid.ee.

Vajutusega klahvile «Osta» tunnistatakse kehtivateks järgmised ostu, kauba eest tasumise, kohaletoimetamise tingimused ja omavad kehtivust järgnevateks lepingulisteks suheteks meie ja tellija - «Teie» vahel.

Lepingu keelteks on Läti, Inglise, Eesti või Vene keel.

 

1. Üldine info

1.1  Minu Aroomid OÜ on teenuse tarnija, kelle poolt loodud internetipood aroomid.ee vahendab teenuse kasutajale kaupade müüki, edaspidi nimetatud "Müüja".

1.2  Klient on teenuse kasutaja, kes vormistas internetipoes aroomid.ee tellimuse ja identifitseeris ennast, sisestades tellimusse oma isikuandmed, edaspidi nimetatud "Ostja".

1.3 Minu Aroomid OÜ on õigus ühepoolselt muuta Kasutustingimusi ning igal ajal teha muudatusi Internetipoe poolt pakutavas teenuses, seejuures firma ei ole kohustatud teavitama sellest kirjalikult teenuse kasutajat.

2. Teenuse kasutaja

2.1 "Ostja" kinnitab, et enne ostu-müügi tehingu sooritamist ta on tutvunud internetipoe aroomid.ee Kasutustingimustega ja on nendega nõus.

3. Hinnad

3.1 Kõik hinnad internetipoes on esitatud eurodes.

3.2 "Müüjal" on õigus muuta hindasid internetipoes suurendamise või vähendamise suunas omal äranägemisel igal ajal.

4. Kaup

4.1 Internetipoes kuvatava kauba olemasolu võib muutuda vastavalt olukorrale laos või tehniliste rikete tõttu internetipoe programmis.

4.2 Kui tellitud kaup laos puudub, internetipoe töötaja võtab Teiega ühendust ja pakub asenduseks tellituga võrdväärset kaupa, vastasel juhul ostjale tagastatakse tema poolt varasemalt tehtud makse samale pangakontole, millelt makse laekus, hiljemalt 7 (seitsme) tööpäeva jooksul.

4.3 Kauba kogust internetipoes pidevalt kontrollitakse.

5. Registreerimine ja kaupade soetamine

5.1. Ostude tegemiseks me soovitame Teil registreeruda. Registreerimise protseduur on väga lihtne ja ei ole koormav. Pärast registreerumist Te saate ligipääsu "Isiklikule kontole", kus Te võite alati kontrollida oma ostude staatust. Samuti, meie poes on ette nähtud kingitused ja allahindluste süsteem, mis on kättesaadavad ainult registreerunud klientidele.

• Avage lehekülg kaubaga, mis Teile meeldis, seejärel klikkige klahvile "Osta", ning see lisandub Teie ostude nimekirja.

• Kui Te rohkem midagi osta ei soovi, siis klikkige klahvile "Vormsita tellimus", aga kui soovite lisada ostukorvi teisi kaupu, siis klikkige klahvile "Tagasi" ostude juurde olles "Ostukorvis", Te võite muuta kaupade kogust, mida soovite soetada, või eemaldada kauba, mille lisasite juhuslikult. Kui Te muudate kaupade kogust ostukorvis, siis pärast koguse sisestamist klikkige klahvile "Arvuta ümber". Seejärel klikkige klahvile "Vormista tellimus“.

  • Edasi Te peate täitma isikuandmed:

• Isiku, kes saab saadetise kätte, täis ees-, isa- ja perekonnanimi.

• E-mail – sellele aadressile edastatakse kogu info Teie tellimuse kohta.

• Aadress – saaja aadress. Täita täielikult, näidates ära postiindeksi. Kui valite kohaletoimetamise pakiautomaadi kaudu, siis nimekirjast tuleb valida kohaletoimetamise koht.

  • Telefon on ühenduse võtmiseks, kui Teie poolt on valitud kohaletoimetamise viisiks "Pakiautomaat", Teile telefonile tuleb sõnud Pakiautomaadi ukse koodiga. Telefon märgitakse ära saadetisel ja vajadusel postiteenistused võivad ka selle kaudu Teiega ühendust võtta. Kui Te olete registreerunud ja sisenesite oma "Kasutajatunnusega", siis kõik andmed täidetakse automaatselt. Kontrollige üle veel kord. Veenduge, et kõik kaubad, milliseid Te soovisite soetada, on tellimuses märgitud. Tähelepanelikult kontrollige kohaletoimetamise aadressi ja kontakttelefone. Ja alles pärast seda klikkige klahvile "Edasi".

• Valige "Kohaletoimetamise viis" - Omniva Post, Omniva või Smartpost pakiautomaat ning klikkige klahvile "Edasi".

• Järgmisel leheküljel valige Teie jaoks mugav tasumise viis.

• Edasi Teie postkasti tuleb kiri koos tellimuse kinnituse ja arvega.

6. Kohaletoimetamise viis

6.1 Tellimuse vormistamisel tuleb olla tähelepanelik kontaktandmete esitamisel vältimaks viivitusi ja arusaamatusi saadetiste kohaletoimetamisel. Müüja eri kanna vastutust saadetise kohaletoimetamisega viivitamise eest juhul, kui ostja märkis ebaõiged andmed tellimuse vormistamisel.

6.2 Kaubad toimetatakse kohale Posti (Omniva), Omniva pakiautomaat (Post24) või Itella Smartpost pakiautomaadi teel.

6.3 Väljaspool Balti Riike kaubad toimetatakse kohale Omniva Post vahendusel jälgimisnumbriga.

6.4 Kõik kaos olemasolevad tooted saadetakse ära 1-2 tööpäeva jooksul.

7. Lepingu lõpetamine

7.1 Pärast tellimuse saamist – Tarbijal on õigus14 päeva jooksul taganeda meie internetipoes sõlmitud lepingust põhjust märkimata ning tagastada soetatud asjad.

7.2 kauba tagastamiseks tuleb saata vastava sisuga kiri e-posti aadressile: info(at)aroomid.ee, märkides ära Tellimuse numbri ja Tellija Nime.

7.3  Teil tuleb saata tagasi meie internetipoes soetatud kaubad hiljemalt 7 (seitsme) päeva jooksul peale lepingu lõpetamise teate esitamisest. Tagastatavad kaubad peavad olema originaalpakendis ja ei pea olema kasutatud. Tagastades saadetise lisage arve koopia.

7.4 Pärast Teie poolt kauba tagastamist raha kantakse teile samale pangaarvele, millelt tasu teostati, hiljemalt 14 päeva jooksul Meie poolt Kauba(kaupade) tagasi saamise hetkest, tagastamisele ei kuulu postikulud, välja arvatud juhtudel, kui kaup ei vastanud Teie tellimusele.

8. Garantii ja tingimused

8.1 Minu Aroomid OÜ kannab vastutust defektide eest Teile toodete üleandmise hetkest.

8.2 Toodetele garantii ei levi, kui:

• Toote kahjustus ostja süül (mehaaniline kahjustus).

• Defektid, mis tekkisid toote ebaõige kasutamise tulemusel.

8.3 Praakkauba tagastamisel firma kohustub remontima ja saatma selle Teile tagasi 15 päeva jooksul, kui toodet ei ole võimalik või mitteotstarbekohane remontida, me saadame Teile uue toote.

8.4 Kui on saabunud garantiijuhtum, tuleb saata meile vastava sisuga kiri e-posti aadressile: info(at)aroomid.ee, märkides ära Tellija nime ja tellimuse numbri.

9. Pretensioonide esitamine

  • tarbijal on õigus esitada pretensioon kauba või teenuse suhtes, kui kaup või teenus ei vasta lepingutingimustele, kahe aasta jooksul alates ostu kuupäevast.

• Pretensiooni esitajal peab olema ostu kinnitav dokument (ostukviitung), mille alusel ostja saab kinnitada ostu kuupäeva. Ostja peab teatama müüjale kauba mittevastavusest lepingutingimustele 1 kuu jooksul pärast seda, kui ta sai mittevastavusest teada.

• Mittevastavuse määrab kindlaks müüja või tootja. Lepingutingimustele mittevastava kauba tagastamisel tuleb tagastada kõik komplekteeritud kaubad koguses, millises kaup oli ostja poolt kätte saadud. Kui kauba või teenuse ostu ajast, mille suhtes tarbija esitas pretensiooni, on möödunud vähem kui kuus kuud, võtab müüja enda peale kauba rikkeotsingu ja ekspertiisi kulud. Kuue kuu möödudes tarbija peab tõendama lepingutingimustele mittevastavuse olemasolu. Müüja ei vastuta kauba võimalike puuduste eest, millistest ostja oli teadlik lepingu sõlmimisel, või puuduste eest, mis tekkisid ebaõige kasutamise või ebaõige hooldamise tõttu.

  • Kõik pretensioonid lahendatakse vastavalt Läti Vabariigis kehtivatele õigusaktidele.

• Kui müüja või ostja ei leidnud sobivat lahendust, on ostjal õigus pöörduda Tarbijakaitseameti poole 

10. Isikuandmed ja nende töötlemine

10.1 Kõik, firmale Internetipoe külastamise ja ostude tegemise käigus teatavaks saanud kliendi isikuandmeid käsitletakse konfidentsiaalse teabena.

10.2 Isikuandmete allikaks on kliendisuhete tekkimine tellimuse vormistamisel Internetipoes aroomid.ee.

10.3 Isikuandmed (nimi, kontakttelefon) edastatakse Teie poolt valitud ettevõttele, mis osutab kullerteenuseid.

10.4 Firma Minu Aroomid OÜ kohustub mitte edastama isikuandmeid kõrvalistele isikutele.

10.5 Teil on õigus kontrollida oma isikuandmeid meie internetipoes ning võite neid muuta või paluda nende kustutamist.

10.6 Teenuse kasutaja annab oma nõusoleku firmale Minu Aroomid OÜ tellimuse edastamise kinnitamiseks tellimuse koostamisel näidatud e-posti aadressile.

10.7 Registreerudes internetipoe aroomid.ee kasutajana Te annate oma nõusoleku pakkumiste edastamiseks Teie poolt märgitud e-posti aadressile. Internetipoe Isiklikul kontol Te võite keelduda pakkumiste saamisest.

Firma Minu Aroomid OÜ soovib Teile meeldivaid oste meie internetipoes www.aroomid.ee